Τρίτη, Ιουνίου 13, 2006

Ma pauvre vie asexuelle...


13/06/2006
Αγαπητό μου ημερολόγιο,
Χθες το βράδυ αποφάσισα ότι από εδώ και μπρος θα είμαι asexual. Μπήκα και στο σύλλογο των ανά τη γη συμπασχόντων και γράφτηκα! Γιου χου!
Για να είμαι ειλικρινής, δεν μου αρέσει και πολύ σαν ορολογία, γιατί μου δημιουργεί περίεργους συνειρμούς για ποικίλες κατηγορίες περιθωριακών ανθρώπων, τις οποίες το τόσο μέτριο, συντηρητικό, μεσοαστικό μυαλό μου μπορεί μεν να αποδέχεται, αρνείται ωστόσο να υιοθετήσει οποιαδήποτε εκ των απόψεών τους. Λίγο πολύ, είναι όπως η σχέση μου με τους οργανικούς αποικοδομητές: παρά τον αναγνωρισμένα σημαντικότατο ρόλο τους στην τροφική αλυσίδα είμαι πιο ευτυχισμένη όταν δεν τους βλέπω μέσα στο σπίτι μου. Ας ζήσουν στην εξοχή, μακριά…
Asexual είσαι λέει όταν ερωτεύεσαι, κάνεις σχέσεις, είσαι σούπερ κοινωνικός (αυτό το τελευταίο δεν είναι και απαραίτητο…), σε ελκύουν- κατά μία έννοια- άτομα του άλλου (ή και του ίδιου) φύλου, ενδεχομένως να σου αρέσει και σωματικά η διαδικασία, αλλά δεν καίγεσαι να κάνεις και σεξ με το καλημέρα σας. Δηλαδή, αν δεν τρελαίνεσαι να κάνεις σεξ ή το θεωρείς και ολίγον τι δευτερεύον κάποιες φορές, είσαι asexual. Αχ, τι καλά! Κι εγώ νόμιζα ότι έχω πρόβλημα που δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί όλοι οι υπόλοιποι θεωρούν το σεξ έναν καλό λόγο για να σηκωθούν από το κρεβάτι τους το πρωί. Σημειωτέον δε, ότι δεν αναφερόμεθα στο σεξ με την ευρεία έννοια. Μιλάμε για το σεξ σεξ. Το κανονικό.
Αχ, δεν ξέρω… από χθες το βράδυ αισθάνομαι έτσι… πώς να το πω…ανώτερος άνθρωπος. Ας πούμε, σαν τον Δαλάι Λάμα. Σαν το Χριστό κι εγώ… asexuelle! Όχι, αγάπη μου, που γελάς, δεν στράφηκα ξαφνικά στο θείο… αλλά πολύ χαίρομαι που ξέρω κι άλλους! Κι άλλους τίποτας. Αυτή είναι η λέξη: ΤΙΠΟΤΑΣ. Ο τίποτας, πληθυντικός οι τίποτας.
Εμείς οι τίποτας λοιπόν, είμαστε η εξέλιξη του ανθρώπινου είδους. Επίσης, στο σύλλογο ήταν και κάτι ανήλικα παιδάκια που παραπονιόντουσαν όλα που τους έφτυσε ο/η γκόμενος/α, που χωρίσανε η μαμάκα και ο μπαμπακούλης, που έχουν ακμή και που δεν τους παίζουν τα παιδάκια στο σχολείο… ΛΕΣ????
Μπα… αφού εγώ, αγάπη μου, είμαι θεά…

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

What?? Asexual...mipos den katalaves ti simenei akribos?

Heiron είπε...

Χαχα..βασικα ακουγεται παραξενο και παρατραβηγμενο.Σαν τα ατομα που περιγραφεις στο τελος.Που εχουν απογοητευτει πχ.Αλλα ναι σε καταλαβαινω,αλλοι θελουν να κανουν σεξ συνεχεια κι αλλοι οχι.Ναι,σε ολους αρεσει απλα δεν ειναι εμμονη σε ολους.
Αλλα η κοινωνια γενικα-οσο και να κατακρινει τετοιες συμπεριφορες-προωθει το σεξ.Γιατι,κοιτα:Βγαινουν ραντεβου δυο ατομα.Αν ο αντρας δεν προσπαθησει να κανει σεξ-απο το πρωτο,αντε 2ο ραντεβου-με την κοπελα ειναι φλωρος και θα παρει το 3ο(και δεν εννοω μεταλλιο).Η κοπελα θελει σεξ κι οχι φιλεναδες.Απο την αλλη αν τυχον η κοπελα δεν λεει "σεξ θελω,τωρα το θελω" αλλα ο τυπος το λεει,παλι υπαρχει προβλημα.Τι διαολο...θα επρεπε τα 2 ειδη να βρισκουν τους ομοιους τους και να ταιριαζουν αλλα φαινεται οτι κυριαρχει ο νομος του Μερφυ κι ολο πεφτουμε σε λαθος ατομα...
Θυμασαι που ειχαμε κανει μια συζητηση στο σπιτι σου,σχετικα.
Eνα χειροκροτημα για την Ελενη που μπηκε στη λεσχη των "ανερωτων"!Lol...

Serotonin είπε...

Egw lew na stamathseis aytes tis ahdioules me ta asexual kai na vreis na kaneis kati kainourio giati h routina s exei xtyphsei ston egkefalo (kai kanonise na ginei ayto prin se xtyhsw ki egw..). Epishs synistw allagh pareas epeigontws!! ( egw ta lew kai ta kssanalew alla poios m akouei e? Poios m akouei?? )

Snap!

marl(t) είπε...

ασεξουέλ, το λοιπόν; καλό ακούγεται αλλά όπως δεν μπορείς να έχεις σχέση μόνο με σεξ έτσι δεν μπορείς να έχεις και χωρίς καθόλου. Εκτός κι αν είσαι 14 (θα έλεγα μεγαλύτερη ηλικία αλλά έχουν αλλάξει οι καιροί). Ή 74...